REGULAMIN SERWISU https://systemgeo.pl oraz SKLEPU https://sklep.systemgeo.pl
§ I Wstęp
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki korzystania z Serwisu internetowego znajdującego się pod adresem elektronicznym https://systemgeo.pl oraz sklepu internetowego będącego jego częścią składową znajdującego się pod adresem https://sklep.systemgeo.pl, w chwili obecnej w budowie, zwanych dalej wspólnie „Serwisem” lub „Sklepem”.
2. Podstawę prawną niniejszego Regulaminu stanowią w szczególności:
a. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 195 z późn. zm.),
b. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2013 poz. 1422 ze zm.),
c. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 15, poz. 93 z późn. zm.),
d. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. Nr 90, poz. 631),
e. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
§ II Definicje
1. Właściciel i Sprzedawca – Geosystem Marta Wasilewska, Ramsówko 8, 11-010 Barczewo ,NIP: 7393130943 umożliwia kupowanie towarów w Sklepie internetowym, którego jest właścicielem oraz udostępnia treści zawarte w Serwisie
2. Sklep - sklep internetowy znajdujący się pod adresem elektronicznym https://sklep.systemgeo.pl, za pośrednictwem którego dokonywana jest sprzedaż Towarów bez jednoczesnej obecności stron przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej.
3. Klient - osoba fizyczna (w tym Konsument), prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolnośd do czynności prawnych, która dokonuje zakupów w Sklepie.
4. Konsument - osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą.
5. Towar - rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie.
6. Zamówienie - procedura prowadząca do zawarcia umowy sprzedaży bez jednoczesnej obecności stron za pomocą Koszyka, poprzedzona wyborem parametrów Towaru, formą płatności oraz dostawy.
7. Koszyk - formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienie.
8. Rejestracja - czynnośd polegająca na przesłaniu danych, w tym danych o charakterze osobowym w celu założenia Konta.
9. Dane - dane Klienta, w tym, dane o charakterze osobowym przetwarzane w celu realizacji Zamówienia.
10. Konto - utworzone po dokonaniu Rejestracji Konto, umożliwiające Klientowi dokonywanie zakupu Towarów w Sklepie oraz dostęp do bazy leków umieszczonej w Serwisie.
11. Cena - cena jednostkowa towaru zamieszczona w opisie Towaru, wyrażona w złotych polskich oraz zawierająca podatek od towarów i usług VAT; Cena nie zawiera Kosztów dostawy.
12. Koszty dostawy - koszty dostarczenia Zamówienia, które ponosi Klient.
13. Płatnośd - zapłata należności za złożone Zamówienie, obejmująca Cenę oraz Koszty dostawy, w sposób określony przez Zamawiającego przy składaniu Zamówienia.
14. Użytkownik – osoba odwiedzająca Serwis.
§ 3 Ogólne warunki
1. Składanie Zamówienia w Sklepie odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego.
2. Dla korzystania ze Sklepu niezbędnym jest posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarką internetową.
3. Przed dokonaniem Rejestracji Klient zobowiązany jest zapoznad się z treścią Regulaminu i Załączników stanowiących jego integralną częśd oraz dokonad ich akceptacji.
4. Poprzez złożenie Zamówienia Klient akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wszystkich jego Załączników, stanowiących jego integralną częśd.
5. Klient oświadcza, że poprzez Rejestrację wyraża zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych w zakresie niezbędnym dla korzystania ze Sklepu oraz dla ewentualnej realizacji Zamówienia.
6. Zawartośd stron Sklepu stanowi własnośd Sprzedawcy i jest prawnie chroniona.
7. Zdjęcia Towarów znajdujących się na stronach Sklepu mają charakter przykładowy i służą wyłącznie ekspozycji.
8. Zgodnie z ustawą z dnia 4 luty 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. Nr 90, poz. 631) wszelkie materiały udostępniane w Serwisie stanowią własnośd chronioną prawem autorskim, w związku z tym zabronione jest kopiowanie umieszczonych materiałów i informacji, a także ich rozpowszechnianie, wykorzystywanie do użytku publicznego, czy sprzedaży.
9. Klient przyjmuje do wiadomości, że kontakt ze Sprzedawcą dotyczący realizacji Zamówienia oraz świadczenia Usług odbywa się:
a) drogą mailową na adres: biuro@systemgeo.pl lub kontakt@systemgeo.pl
b) telefonicznie +48 696 001 336
c) listownie – Geosystem, Ramsówko 8, 11-010 Barczewo
§ 4 Konto
1. W celu założenia Konta w Sklepie i w Serwisie należy dokonad Rejestracji.
2. Rejestracja jest bezpłatna.
3. Dokonanie Rejestracji odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod adresem elektronicznym https://systemgeo.pl/login lub https://sklep.systemgeo.pl/logowanie?back=my-account
4. Formularz rejestracyjny, o którym mowa w ust. 3 powyżej zawiera pola, których wypełnienie jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu utworzenia indywidualnego Konta za pośrednictwem, którego Klient może składad Zamówienia i posiadad dostęp do bazy informacji i towarów w Serwisie.
5. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych Danych i ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialnośd prawną.
6. Zabrania się udostępniania swojego Konta osobom trzecim, chyba że posiadaczem Konta jest firma, która udostępnia utworzone Konto w zakresie struktury organizacyjnej swojego przedsiębiorstwa.
7. Założenie Konta – oznacza bezpłatny dostęp do całości Serwisu i Sklepu, aczkolwiek Użytkownik proszony jest w związku z powyższym o zgodę na wykorzystanie danych w celach marketingowych Serwisu. (można zawsze zrezygnować)
§ 5 Złożenie Zamówienia
1. Dokonywanie zakupów w Sklepie odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Konta w Serwisie.
2. Złożenie Zamówienia w trybie określony w ust. 1 powyżej odbywa się przy wykorzystaniu Koszyka.
3. Wiążąca Klienta oraz Sprzedawcę jest Cena widniejąca w opisie Towaru w chwili złożenia Zamówienia.
4. Przed Złożeniem Zamówienia Klient dokonuje wyboru parametrów Towaru, takich jak m.in. ilość, wybór sposobu dostawy oraz formy płatności.
5. Poprzez kliknięcie ikony "Zamawiam i płacę" Klient akceptuje warunki sprzedaży, właściwości oraz cenę Towaru i zobowiązuje się do zapłaty Ceny oraz Kosztów dostawy.
6. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na adres e-mail wiadomośd będącą potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do sklepu, a także otrzymuje w formie załączników:
a) niniejszy Regulamin,
b) przewidywany termin realizacji lub termin, w którym Sprzedawca będzie w stanie wskazać, kiedy zamówienie będzie zrealizowane,
c) wzór formularza odstąpienia od Umowy.
7. Następnie Klient otrzymuje wiadomośd informującą o wysłaniu zamówienia.
8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówieo, które zostały złożone bez lub z błędnym adresem.
9. Sprzedawcy przysługuje prawo do zmiany asortymentu Sklepu, jego Cen oraz Kosztów dostawy z zastrzeżeniem, że przedmiotowe zmiany nie mają wpływu na złożone przez Klienta Zamówienie.
10. Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zamówiony przez niego Towar może byd niedostępny w chwili złożenia Zamówienia w magazynie Sklepu, co może mied wpływ na realizację Zamówienia.
11. W przypadku braku zamówionego Towaru w magazynie Sklepu i niemożności zdobycia go na czas realizacji określonego w Zamówieniu, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
12. W przypadku określonym w ust. 11 powyżej Klient uzyskuje zwrot uiszczonej należności i tym samym zrzeka się wszelkich innych roszczeo wobec Sprzedawcy związanych z niemożnością realizacji Zamówienia.
13. W przypadku sprzedaży promocyjnej lub wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba towaru, realizacja Zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych Zamówieo na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
§ 6 Odstąpienie od Umowy
1. W przypadku złożenia Zamówienia przez Konsumenta zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zgodnie z którymi Konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru zakupionego w Sklepie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia realizacji Zamówienia, bez podania przyczyn.
2. W przypadku odstąpienia przez Klienta-Konsumenta od umowy w trybie określonym w ust. 1 powyżej procedura zwrotu Towaru odbywa się w następującej kolejności:
a) Klient przesyła drogą elektroniczną lub na adres siedziby Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
b) Jeżeli Konsument wyrazi zgodę na otrzymanie zwrotu płatności poprzez przelew wskazuje w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy rachunek bankowy na jaki uiszczona za Towar należnośd ma zostad zwrócona.
3. Towar zwrócony powinien zostad należycie zabezpieczony na czas transportu, nie powinien nosid śladów codziennego użytkowania, uszkodzeń oraz powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i dokumentacją wydaną przy jego sprzedaży.
4. Konsument przyjmuje do wiadomości, że ponosi odpowiedzialnośd za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument (o ile jest to możliwe), chyba że Konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami, np. wskazał w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy swój rachunek bankowy.
6. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu, a także jest wysyłany Klientowi na podany przez niego adres e-mail niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia, o którym mowa w ust. 6 powyżej, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
8. Konsument przyjmuje do wiadomości, iż zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtaoszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (Sprzedawca zwraca koszt wyłącznie najtaoszej formy dostawy towarów, którą oferuje).
9. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
10. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta informuje, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległośd nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahao na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpid przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpid dopiero po upływie 30 dni i których wartośd zależy od wahao na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzieo lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§ 7 Płatności
1. Dokonanie Płatności odbywa się przed realizacją Zamówienia.
2. Sprzedawca akceptuje następujące metody płatności:
a) płatności przelewem bankowym,
b) płatności poprzez serwisPrzelewy24,
c) za pobraniem
3. W przypadku wyboru przelewu bankowego należy przekazać płatność na następujące konto: BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.
IBAN: PL25 1600 1462 1714 3641 2000 0001
SWIFT/BIC: PPABPLPKXXX
4. Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem Systemu Przelewy24:
a) Płatności za pośrednictwem Systemu Przelewy24 mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz.
b) Sprzedawca na stronie https://sklep.systemgeo.pl udostępnia Klientom odpowiedni formularz transakcji. Dane z formularza są automatycznie przekazywane do banku (w przypadku płatności w drodze przelewu internetowego) lub centrum autoryzacyjno rozliczeniowego. W celu dokonania płatności Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Banku lub Centrum autoryzacyjno rozliczeniowego zgodnie z obowiązującymi w nich zasadami. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stronach i automatycznie uzupełnionym przez System Przelewy24, płatność może nie zostać zrealizowana.
5. Sprzedawca zastrzega, iż nigdy nie wysyła do Klientów wiadomości z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. 6. Na życzenie Klienta Sprzedawca wystawia faktury VAT.
7. Faktury VAT lub specyfikacje sprzedaży dla zamówień produktów elektronicznych przesyłane są Klientowi drogą e-mail w wersji elektronicznej - pliku PDF.
8. Faktury VAT lub specyfikacje sprzedaży wymienione w ust. 7 w formie papierowej przesyłane są Klientowi na jego pisemne żądanie w tym przedmiocie.
9. Faktury VAT lub specyfikacje sprzedaży dla zamówień produktów drukowanych przesyłane są Klientowi w formie papierowej.
§ 8 Dostawa
1. Chwilą zawarcia Umowy Sprzedaży jest moment realizacji Zamówienia tj. otrzymania Towaru przez Klienta.
2. Dostawa Towarów odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Termin realizacji Zamówienia wynosi do 2 dni roboczych w niektórych przypadkach może zostać wydłużony, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany. Termin realizacji jest liczony od daty wpłynięcia płatności na konto Sprzedawcy.
4. Koszt dostawy Towaru ponosi Klient i są one podawane w procesie składania Zamówienia.
5. Koszty dostawy są wskazywane ze względu na parametry i ilość zamówionego Towaru w momencie jego składania. W przypadku Zamówienia dużej ilości Sprzedawca zastrzega wprowadzenie przesyłki gratisowej.
6. Z zastrzeżeniem powyższego, koszty dostawy Towaru na terenie Rzeczypospolitej Polskiej poprzez Pocztę polską będą wynosić, co najmniej 12 zł (słownie: dwanaście złotych).
7. Przy opcji dostawy na wskazany adres dostawca przesyłki będzie próbował dostarczyć zamówienie dwukrotnie. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia przesyłki zostanie ona odesłana z powrotem do Sklepu.
8. Dostawa Towaru odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
9. Dostawa Towaru odbywa się w miejsce określone w Zamówieniu.
10. Dostawa Towaru odbywa się: transportem własnym bądź korzystając z usług firmy spedycyjnej.
11. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, niekompletności lub innych wad Towaru Klient posiada prawo złożenia reklamacji w trybie określonym w § 9 niniejszego Regulaminu.
§ 9 Postępowanie reklamacyjne
1. W przypadku stwierdzenia wad Towaru lub niezgodności Towaru z Zamówieniem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji.
2. Reklamacja powinna zostać złożona na adres Sprzedawcy.
3. Rozpatrywane są reklamacje, które:
a) złożone są pisemnie przez Klienta na odpowiedni adres,
b) zawierają przyczynę złożenia reklamacji oraz ewentualnie określają zakres działań, których wykonania Klient oczekuje,
c) składane są wraz z dowodem zakupu (w szczególności paragon lub faktura VAT), są podpisane i zawierają aktualne dane Klienta.
4. Reklamacja powinna zostać sporządzona pisemnie i wraz z Towarem którego dotyczy, zostać przesłana przesyłką za potwierdzeniem odbioru za pośrednictwem wybranego kuriera lub osobiście na odpowiedni adres. Reklamowany Towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu.
5. Jeżeli jest to możliwe, reklamowany Towar powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu.
6. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
7. Nieustosunkowanie się Sprzedawcy do prawidłowo złożonej reklamacji w terminie określonym w ust. 6 powyżej jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.
8. W razie uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji dotyczącej niezgodności Towaru z umową, Sprzedawca, według wyboru Klienta, nieodpłatnie naprawi Towar lub dostarczy nowy niewadliwy egzemplarz Towaru. W przypadku, gdy naprawa lub dostarczenie nowego niewadliwego Towaru nie jest możliwe, Sprzedawca zwróci Klientowi uiszczoną przez niego Cenę.
9. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, Klientowi przysługuje zwrot kosztów poniesionych w celu dostarczenia Sprzedawcy reklamowanego Towaru.
10. W razie niejasności lub potrzeby uzupełnienia zgłoszenia reklamacyjnego, Sprzedawca zwróci się o uzupełnienie zgłoszenia w terminie 7 dni.
11. W razie bezskutecznego wezwania, o którym mowa w ust. 10 powyżej, reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
12. O rozstrzygnięciu w przedmiocie reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczną, na aktualny adres e-mail lub tradycyjną pocztą.
§ 10 Odpowiedzialność Sprzedawcy
1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za poniesione przez Klienta szkody spowodowane korzystaniem przez niego z niezabezpieczonego i nieposiadającego ochrony antywirusowej urządzenia, za pomocą którego łączy się z siecią Internet.
2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przebieg oraz skuteczność transakcji kartą płatniczą oraz poprzez przelewy bankowe, dokonywane za pośrednictwem serwisu płatności Przelewy24.
§ 11 Dane osobowe
1. Administratorem danych klientów jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe klientów są przetwarzane w celu realizacji składanych Zamówień, kontaktu z klientem oraz w zależności od dodatkowo wyrażonej zgody także w celach marketingowych, w tym również przesyłania drogą elektroniczną informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2013 poz. 1422 ze zm.).
3. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla realizacji celu, o którym mowa w ust. 2 powyżej – składanie i realizacja zamówień. Klientowi przysługuje prawo wglądu do treści swych danych oraz ich poprawiania.
4. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) przysługuje mu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w celach marketingowych lub wobec przekazywania jego danych osobowych innemu administratorowi danych jeżeli taką zgodę wyraził.
§ 12 Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem elektronicznym http://sklep.systemgeo.pl/pliki/REGULAMIN_SERWISU.pdf umożliwiającej pobieranie, utrwalanie oraz drukowanie, a także dostarczany jest drogą e-mail po dokonaniu Zamówienia przez Klienta.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa lub nałożenia na Sprzedawcę określonych obowiązków przez organy Państwa, a także w celu usprawnienia działania strony internetowej i obsługi Klientów, poprawy ochrony prywatności Klientów i zapobieganiu nadużyciom. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. W celu uniknięcia wątpliwości, wprowadzone zmiany nie mają wpływu na wykonanie Umów zawartych przed ich wejściem w życie, chyba że wprowadzone zmiany będą bardziej korzystne dla Konsumenta, w przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie Klient posiadający Konto uprawniony jest do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług droga elektroniczną (utworzenie Konta) poprzez przesłanie właściwego oświadczenia na adres Sprzedawcy.
3. Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r., Nr 43, poz. 296 późn. zm.).
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
5. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń wynikających z zawieranych ze Sprzedawcą Umów. 6. Sprawę do Sądu Polubownego może wnieść Konsument, ale także Klient niebędący Konsumentem, składając odpowiedni wniosek do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.
7. Formularze wniosków, o których mowa w ust. 6 powyżej dostępne są na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, których lista z danymi teleadresowymi znajduje się na stronie internetowej www.uokik.gov.pl.
8. Klient będący Konsumentem, ma także prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub zasięgnięcia pomocy u właściwej terenowo Federacji Konsumentów. Informacje o Federacji Konsumentów znajdują się pod adresem: www.federacja-konsumentow.org.pl.
9. Klient będący Konsumentem może skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Załączniki do regulaminu:
1 – wzór odstąpienia od umowy
Załącznik nr 1
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
___________________________ (miejscowość, data) ________________________ (imię i nazwisko konsumenta) ________________________ (adres zamieszkania)
Oświadczam, że zgodnie że na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży nr Zamówienia ____________________________ zawartej dnia ___________________________ r.
+ Zgadzam się na zwrot kosztów na moje konto , które podaję poniżej:
Nr konta: _______________________________________________________________________.
________________________
podpis Konsumenta